onsdag 23. september 2009

Utsikt

Dette er utsikten jeg våkner til hver morgen. Idyllisk, eller hva? Det går en vei rundt, og det er en passelig morgentur. Er i grunn ganske stolt av meg selv; før gassisk-timene starta klokka åtte hadde jeg gått morgentur, vært på bakeriet, spist frokost og dusja. Ikke verst?

Tilbake til vannet: Ei av de norske her på tunet er med i et forskningsprosjekt som ser på vannkvaliteten i innsjøen, så etter å ha snakka med henne håper jeg at jeg aldri faller uti eller nødt til å hoppe uti for å redde noen

DSCN1303

 

Esta es la vista que veo cada mañana al salir de la puerta. ¿Linda, no?

Me siento algo orgullosa de mi misma; esta mañana me levante temprano, salí a caminar, pasé por la panadería para comprara mi desayuno – todo eso antes de mis clases de malagas a las ocho. Todo aqui es mas tranquilo por las mañanas, aunque hay mucha pobreza aqui también, así que por todo lado me encuentro con niños pidiendo un pancito.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar