onsdag 2. september 2009

Home again...

Og så var jeg tilbake i Norge igjen...
Vel plassert hjemme hos mamma og pappa - og her skal jeg bo i et par uker mens jeg venter på utreise til Madagaskar. Ganske greit å ha litt tid her - det er brått en del som må ordnes. Noen siste spøryter, litt malariamedisinutprøving (fint ord!) og - aller viktigst - treffe venner!

I går hadde jeg en Askimdag; var på besøk på skolen og traff gamle kolleger og elever. Det var veldig koselig! Jeg fikk også med meg en kafetur og en korøvelse. Tenkte egentlig at jeg bare skulle hilse på, men så fikk jeg være med på hele øvelsen. Litt rusten stemme, og ikke helt forberedt på å bla-synge, men morsomt lell! Kvelden ble avslutta hjemme hos Silja, som har Argentina-besøk - så da fikk jeg snakka litt spansk igjen.

Her er et bilde av koret mitt - ikke helt ferskt, men desto vakrere :D



Ya estoy de vuelta a Noruega. Unas dos semanas me quedaré aqui donde mis papas. Hay varias cosas que tengo que arreglar;unas vacunas mas, probar los medicamentos contra malaria - y lo mas importante; ver a mis amigos!

Ayer fui a Askim a visitar a mis ex-colegas. En la noche fui al coro donde antes estaba cantando, y me invitaron a participar. Al final fui a la casa de unos amigos noruegos/argentinos; que lindo poder hablar castellano!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar