tirsdag 9. november 2010

Fotball

Jada, jeg vet det – fotball er ikke akkurat min greie. Men de siste dagene har det vært veldig mye fotball på alle nyhetssendinger, og jeg fascineres en smule. Og jeg undres på hva fotball egentlig er. Fotballnyheter de siste dagene:

  • Bodø-Glimt får ymse straffer for å ha reist en dag for seint til bortekamp.
  • Et par-tre klubber i eliteserien kommer kanskje til å starte neste sesong med minuspoeng på grunn av minus i kassa.
  • Follo har kvalifisert seg for førstedivisjon, men får ikke lov til å gjøre det fordi styret ikke fylte ut de rette papirene til rett tid.

Si meg, er det bare meg, eller har noe av dette noe som helst med fotball (rund ball, elleve spillere på hvert lag, mål, corner og straffe) å gjøre???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar