mandag 16. juli 2012

Hjemmekontor

Nå har det vært vinterferie her i landet, så da har det ikke vært så lett å komme inn på kontorene våre, som jo er på en skole. Vi har derfor flytta kontoret ned i Sucursal 2 (avdeling 2), som er her i leiligheten min.

Jeg synes det er ganske deilig å gå nærmest rett fra dusjen til kontoret. Min plass er dessuten i sofaen, så jeg kan ikke klage om dagen.

En av de aller største fordelene med hjemmekontor er imidlertid kjøkkenmulighetene; vi tar en kjapp sjau sammen, og så kan vi sitte og jobbe og glede oss, mens lukta fra kjøkkenet siver inn i stua – fram til det er tid for lunsj på balkongen.

P7162007

Greit med et stort spisebord, som gir plass til et par-tre kolleger.

P7162008

Ruben er kongen av skrivebordet, og dessuten fast oppvasker, etter at jeg leste i Aftenposten at menn som deltar i husarbeid er mest lykkelige. Vi vil jo veldig gjerne at Ruben skal være lykkelig, må vite!

P7162009

 

 

 

 

 

 

 

I dag var det ovnsstekt kylling med grønnsaker,

P7162010

salat og poteter som sto på menyen.

P7162011

Vi klager ikke over livet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar