fredag 15. januar 2010

Jim Carrey?

Jeg har vært på restaurant med Jim Carrey. Eller han satt på bordet ved siden av meg. Han drakk lysegrønne drinker med rødt og hvitt sugerør. Det som var litt rart var at han bare snakka fransk. Og alle han satt sammen med var franske ex-pat’er så det ut som. Når jeg tenker meg om så han egentlig ut som en blanding av Jim Carrey og Lars, som gikk i klassen min på lærerskolen. Har aldri tenkt på at Jim Carrey linka på Lars, men nå vet jeg i hvert fall det. Har heller aldri tenkt på at Jim Carrey er søt, men det var han absolutt. Det kan selvsagt tenkes at dømmekraften min her var noe svekket av god fransk rødvin samt det faktum at jeg satt alene på restauranten og så på alle menneskene rundt meg og diktet opp historier om dem, men jeg er uansett ganske imponert over fransk-kunnskapene til Jim Carrey – i Antananarivo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar