lørdag 12. februar 2011

Bilder

Jeg ser at jeg ikke alltid er så flink til å legge ut bilder – men her er noen innblikk i livet i Cochabamba.

P2120277

Utsikt fra stue-balkongen – hvor jeg ofte nyter livet i den fine nye stolen min.

P2120281

Er ikke så god på sånn lys og skygge – men dette er et forsøk på å få med både balkong og utsikt. Her er det sol til frokost, og deilig skygge i varmen midt på dagen; og alltid fantastisk utsikt!

P2120267

Dette er gata jeg vandrer oppover for å komme meg på den norske skolen på fredager.

P2120269

Her er en del av parken – hvor jeg i går morges klokka halv sju var ute for å gå tur. Har tenkt mange ganger at det sikkert hadde vært en fin tid av døgnet å gå tur på, for da er ingen av de slemme mennene ute. Men det er det med “tenke det, ønske det, ville det med – men gjøre det???” Men i går kom jeg meg altså ut av senga for å gå noen runder med fuglene kvitrende rundt meg.

P2120274

Skyggen i forgrunnen er fra blokka mi. Ganske kjekt å bo høyt oppe, man kan få med seg mye da!

P2040216

Vi inviterte noen venner over. Alle måtte bidra – Anne med å kutte hvitløk til hvitløksbaguettene. Ungene på skolen holdt litt ekstra avstand til oss dagen etter…

P2040221

Juan Pablo og Elsa går på treningsstudio – og har lært hvordan man skal ta seg godt ut!

P2040214 

Boris fikk den verste jobben; å skjære løk. De som tror at bolivianske menn ikke gråter har aldri sett dem på kjøkkenet!

P2060254

På søndager er det som regel fotballkamp. Og ja – gutta har grunn til å se oppgitte ut; 5 gule kort, 1 rødt – og 13-1 i tap…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar