torsdag 13. desember 2012

Jul i mitt hus

Ting tyder på at julen nærmer seg, og i går kom jeg meg endelig ut for å kjøpe litt julepynt. Nabo’n har hatt dekorasjon hengde på døra si en god stund allerede, og nede ved heisen står det pynta juletreet, og ved inngangen henger de blinkende lysene. Jeg kunne jo ikke være dårligere! Her kommer mine fantastiske interiørideer – det er jo så in med kreative interiørblogger, er det ikke?

 

PC142427

 

En av de norske familiene skal reise hjem, og hadde “garage-sale” i leiligheten i dag. Jeg fikk sniki meg til en lysslyngene før hordene kom inn, skjønt det var bare såvidt jeg fikk den med meg; Kristian fant den der jeg hadde gjemt den i en hylle, og var i gang med å selge den på ny. Men den ble min, og henger nå i gult, rødt, blått og grønt i stuevinduete mitt, sammen med de hvite og gullfarga kulene i silkebånd.

PC142428

Måtte jo også ha litt rød pynt, så her henger røde kuler og små bjeller i et fiskesnøre jeg fant i en skuff.

PC142433

I julebutikken fant jeg en grønn krans; med litt gullbånd, strå med - av alle ting; sommerfugler på – og små bjeller ble det en riktig så flott krans. Fant til og med et hull i døra, så jeg kunne slå i en spiker med “knuse-hvitløk-steinen”.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar