torsdag 25. mars 2010

Kjøkkenbehov

Da jeg kom hit til Antsirabe i går, viste Voangy meg til en leilighet før hun spurte “Eller vil du heller bare ha et rom?” Jeg synes rom er helt fint – og det er dessuten en del billigere. Men siden jeg skulle være helt fra onsdag til lørdag så hadde de snille damene Voangy og Margot tenkt at jeg kanskje ville ha muligeten til å koke meg en kopp kaffe eller lage litt mat.

Men:

Onsdag ettermiddag dukker Francois og Sophie opp, og lurer på om jeg ikke vil være med og spise. Hele dagen på torsdag var det skolebesøk, og nå torsdag kveld er jeg invitert på kvelds til Nils og Britt. I morgen skal jeg på lunsj til Trygve og Margot – så jeg tror ikke det var så farlig med det kjøkkenet, jeg…

Takk alle sammen – det er utrolig koselig å komme hit til Antsirabe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar