søndag 23. mai 2010

Norgesferie

Halvannen uke går veeeeldig fort, det kjenner jeg nå. Nå har jeg vært hjemme over en uke, og om tre dager sitter jeg på flyet tilbake til Madagaskar – så framt det ikke dukker opp en askesky eller tre.

Vanligvis når jeg har vært hjemme på ferie så har jeg hatt god tid, men denne gangen er jeg veldig fornøyd med alt jeg har fått tid til:

  • 17. mai – med pølser, is og brus (både is og brus stjålet av Mathilde…)

IMG_1295

 IMG_1274

  • jentekvelder – med god mat og masse hyggelig prat og oppdatering. Veldig koselig at det at jeg kommer hjem en tur betyr at folk treffes!

DSCN2502

DSCN2498

  • møte med president Evo Morales – sukk – mannen er en dyktig taler!
  • tog- og biltur
  • kafebesøk – med norske priser…
  • volleyball-spilling (?) med Mathilde - “jeg traff i hvert fall ballen!”
  • kakebaking – med eggedosis utover hele kjøkkenet til mamma da stavmikser’n sleit seg
  • og i morgen er det feiring av 70 årsdag. Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar