lørdag 15. mai 2010

Surprise

IMG_1247

Jeg er på plass hos søster og sitter og gjemmer meg i godstolen mens jeg venter på at mamma og pappa skal komme. De er invitert på reker – og er lykkelige uvitende om min hjemkomst…

IMG_1261

Kamilla er fotograf, og benytter anledningen til å ta bilder av lillesøster Mathilde.

IMG_1265 IMG_1266 IMG_1267

Min gamle mor har visse problemer med å skjønne hva som foregår. Svoger Jan Ove i bakgrunnen morer seg stort.

Utrolig koselig å komme hjem og treffe familien igjen; bli møtt på flyplassen av søster og nieser, spise løkpølse med lompe, og reker til kvelds. Blir flott å ha noen dager her i Norge – er kjempeklare for å møte venner og kjente de nærmeste dagene. Sees vi???

1 kommentar:

  1. Geez, seff må vi sees! Koselig! Jeg tror kos og gøy på Delta VO må lage et ekstra-arrangement i den anledningen. Kommer du innom på skolen også, eller?
    Geir N

    SvarSlett