mandag 16. august 2010

Menn og sånn

I løpet av det siste året er jeg blitt fridd til tre ganger. Det er jo forsåvidt litt imponerende – tre friere er da slettes ikke verst? Men jeg er fortsatt ikke gift… La oss nå ta en liten titt på disse tre frierne, så skjønner du hvorfor:

Frier nummer 1 møtte jeg i Cochabamba i fjor sommer. Han var, som man sier, utstyrt med litt mindre bagasje enn de fleste andre – og utgjorde dermed ikke akkurat noen veldig aktuell ektemannskandidat.

Nummer to var bussmannen her i Fandriana. Nå er han allerede gift – jeg møtte ham en dag med kona og en liten skokk unger, så dermed havner vel han også i kategorien uaktuell.

Siste frier (så langt??) stiller sånn sett i en litt annen klasse; han har nok bagasje, er ugift, og er dessuten usedvanlig kjekk og pen. Ulempen, spør du? Han er 21 år gammel – og jeg kunne strengt tatt vært moren hans.

Det er absolutt godt for selvtilliten å bli fridd til i ny og ne, men hvor er de bra og gode mennene, lurer jeg på? Hvor??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar