mandag 1. februar 2010

Trimate

O lykke! Da jeg kom hjem på fredag lå det en pakke og ventet på meg. Det var en pakke som hadde kommet helt fra Bolivia, fra kjære, snille Toril. Det er lenge siden den ble sendt, så jeg hadde vel egentlig gitt opp håpet om at den noen sinne skulle dukke opp, men nå kom den altså. Så nå kan jeg nyte min bolivianske te – og dermed er alle helseproblemer løst, for trimate hjelper nemlig mot alt! :-D

Tusen takk, Toril!

¡O felicidad! Cuando volví a Fandriana el viernes, un paquete me estaba esperando. Un paquete que había llegado desde Bolivia – un viaje laaargo. Mi querida amiga Toril lo mandó hace tiempo, y yo ya había perdido la esperanza de que iba a llegar – pero ahora mi trimate esta conmigo, y yo puedo decir adios a todos mis maldades – ¡mi trimate arregla todo! ;-D

¡Muchas gracias, Toril!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar